ثبت شرکت دکوراسیون داخلی و مدارک لازم

ثبت شرکت دکوراسیون داخلی و مدارک لازم

ثبت شرکت دکوراسیون داخلی و مدارک لازم

با اهمیت دکوراسیون در مراکز تجاری و کسب و کارها، ثبت شرکت دکوراسیون داخلی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. مدیران می دانند که با دکوراسیون داخلی می توانند بر بهبود کاربری در شرکت بیفزایند و صاحبان خانه ها نیز نمی توانند منکر آرامش حاصل از دکوراسیون اتاق ها شوند. 

شروع کار دکوراسیون داخلی

برای این که بتوانید یک دفتر با فعالیت دکوراسیون داخلی برای خودتان داشته باشید نیاز دارید که کارهای ثبت شرکت دکوراسیون داخلی را انجام دهید. ثبت شرکت و پیگیری امور اداری آن کاری است که نیاز به زمان و حوصله دارد. ناآگاهی از قوانین ثبت می تواند این فرایند را طولانی تر و ادامه آن را از حوصله خارج کند. راه حل دیگر این است که این مراحل را به متخصصان ثبت شرکت واگذاری کنید. این شرکت ها در کمترین زمان ممکن کار ثبت را برای شما انجام خواهند داد.

در صورتی که می خواهید مغازه دکوراسیون داشته باشید، تا زمانی که به شکل محدود کار کنید به مجوز احتیاج ندارید. اگر قصد دارید کسب و کارتان را گسترش دهید، باید برای اخذ مجوزهای لازم اقدام کنید. 

راه اندازی رکت طراحی دکوراسیون داخلی آنلاین

مدارک و شرایط ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

ثبت شرکت دکوراسیون به مدارکی نیاز دارد که عبارت است از: کارت ملی و شناسنامه، حداقل مدرک تحصیلی دیپلم، حداقل سن ۲۵، کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان، مدارک عدم سوء پیشینه. همچنین، اعضای شرکت نباید در حال ادامه تحصیل باشند و نباید از سازمان های دولتی معافیت داشته باشند. لازم است که اعضای شرکت و مدیرها دو سال سابقه کار در این زمینه داشته باشند. مکان شرکت نیز باید سند تجاری و اداری داشته باشد. 

قوانین ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

ثبت شرکت دکوراسیون به طور معمول در قالب شرکت های سهامی خاص یا مسئولیت محدود انجام پذیر است. 

شرکت دکوراسیون داخلی سهامی خاص

ثبت شرکت دکوراسیون داخلی سهامی خاص نوعی شرکت بازرگانی محسوب می شود. سرمایه این شرکت را سهامداران آن تأمین می کنند. هر فردی در برابر بدهی خود مسئول است. برای تشکیل آن دست کم به سه عضو بالای ۱۸ سال نیاز است. اعضای هیئت مدیره باید صاحب یک سهم از شرکت باشند. درصدی از این سرمایه باید به حساب بانکی شرکت واریز شود.

مدارک لازم شامل کپی کارت ملی و شناسنامه سهامداران، آماده کردن اظهارنامه و اساسنامه شرکت و امضای دو نسخه از هر کدام، مدارک عدم سوء پیشینه و آماده کردن صورتجلسه مجمع عمومی مؤسسان می شود و مجوزهای لازم باید اخذ شوند.

شرکت دکوراسیون داخلی با مسئولیت محدود

ثبت شرکت دکوراسیون داخلی با مسئولیت محدود نیز به نوعی شرکت تجاری محسوب می شود. در این شرکت، شرکا به اندازه سرمایه خود مسئولیت و حق بر عهده خواهند داشت. نیاز است که دو نفر از اعضا حتماً بالای ۱۸ سال داشته باشند. همه سرمایه باید به طور کامل به حساب شرکت واریز شود.   

مدارک لازم نیز شامل کپی کارت ملی و شناسنامه سهامداران، آماده کردن تقاضانامه ثبت شرکت و اساسنامه شرکت و امضای دو نسخه از هر کدام و آماده کردن صورتجلسه مجمع عمومی سهامداران می شود و مجوزهای لازم نیز باید اخذ شوند.

مدارک مورد نیاز برای احداث شرکت طراحی دکوراسیون منازل و داخلی ساختمان

مراحل ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

در مرحله اول ثبت شرکت دکوراسیون داخلی باید به سامانه ثبت شرکت ها مراجعه و فرم مخصوص را پر کنید. همه صفحه ها باید با دقت کامل شوند. فرم صورتجلسه را کامل کنید و آن را برای امضا به تمام اعضا بدهید.

پدر این مرحله نیاز است که برای شرکت نام انتخاب کنید. در نام شرکت از کلمه دکوراسیون که ریشه غیر فارسی دارد و هر نوع واژه خارجی استفاده نکنید. نام باید فارسی و در کتاب های لغت نامه معتبر موجود باشد.

حروف را به شکل مخفف به کار نبرید. از منحصر به فرد بودن نام انتخابی خود مطمئن شوید و از استفاده از نام خاص افراد پرهیز کنید. اعداد باید با حروف نوشته شوند و نام انتخابی باید با موازین کشور هماهنگی داشته باشد.    

مدارک ثبت شرکت دکوراسیون داخلی بعد از بررسی از نظر قانونی تأیید خواهند شد و کد اقتصادی به شرکت تعلق خواهد گرفت. سپس نیاز است که تأسیس شرکت در روزنامه رسمی به چاپ برسد.

ویژگی های شرکت دکوراسیون داخلی

در زمان ثبت شرکت دکوراسیون داخلی به این مسئله توجه کنید که شرکت شما بعد از تأسیس چه ویژگی ها و مشخصاتی باید داشته باشد. شما باید بتوانید از طراحی و دکوراسیون داخلی خانه ها و شرکت ها تا خدمات ساختمانی و طراحی داخلی را انجام دهید. تغییراتی که مشتریان از شما می‌خواهند می‌توانند جزئی یا کلی باشند یا بازطراحی و بازسازی یک خانه قدیمی را شامل شود. استخدام افراد متخصص و کاربلد که اهل هنر و البته روانشناسی باشند، برای طراحی الزامی است.   

یک رزومه خوب و پر و پیمان برای شرکت خود تهیه کنید و در تلاش باشید تا قیمت های معقول و منطقی مطابق با کاری که ارائه می دهید به مشتریان اعلام کنید. داشتن خلاقیت لازمه کار طراحی دکوراسیون داخلی است. بعد از مدتی باید بتوانید به یک سبک و اسلوب خاص در طراحی دست پیدا کنید. در اعلام زمان بندی کار به مشتری دقیق عمل کنید و خوش قول باشید. به آنها اعلام کنید که در برنامه طراحی خود از چه متریال و مصالحی استفاده خواهید کرد و حتماً کیفیت را در انتخاب مواد مد نظر داشته باشید.

حالا که موفق شده اید ثبت شرکت دکوراسیون داخلی را به خوبی انجام دهید و شروع به کار کنید، نیاز است که مشتریان خود را حفظ کنید و می توانید با دادن تضمین به آنها اطمینانشان را جلب کنید. وقتی کارهای تحویلی شما به مشتری با طرح سه بعدی اولیه ارائه شده یکی باشند، کم کم می توانید اعتبار لازم را برای خود کسب کنید. برای این که به مشتری ثابت کنید که خدمات خیلی خوبی ارائه می دهید، قیمت خدماتتان را زیاد نکنید. مشتری مدار باشید و انصاف را رعایت کنید. باید به آنها حق انتخاب بدهید و با توجه به بودجه ای که در نظر دارند کارشان را پیش ببرید و در نهایت هم رضایت آنها را به دست آورید. برای این که در کارتان پیشرفت کنید، نیاز دارید که تمام سبک ها اعم از مدرن و سنتی را بشناسید و مطابق با سلیقه مشتری کار کنید. 

  • اشتراک در:

نظرات و دیدگاه شما

مطالب مرتبط

پلمپ دفاتر قانونی 1403
ثبت شرکت

پلمپ دفاتر قانونی 1403

پلمپ دفاتر قانونی 1403 من جمله یکی از مهم ترین اقداماتی است که بعد از ثبت انواع اشخاص حقوقی باید صورت پذیرد. شرکت ها پس از ثبت و نیز به صورت سالیان

ادامه خواندن
نحوه ثبت لوگو در تهران
ثبت لوگو

نحوه ثبت لوگو در تهران

ارائه کنندگان خدمات و عرضه کنندگان کالا ها برای حضور در یک بازار رقابتی سالم و جلوگیری از سوء استفاده اشخاص ثالث باید اقدام به ثبت لوگو نمایند. آما

ادامه خواندن
مراحل ثبت طرح صنعتی
ثبت طرح صنعتی

مراحل ثبت طرح صنعتی

مراحل ثبت طرح صنعتی مراحل ثبت طرح صنعتی که من جمله آن بررسی، ثبت و انتشار آگهی طرح می باشد وفق بر ماده 27 قانون ثبت طرح صنعتی، علائم تجاری و اختراع

ادامه خواندن