ثبت اینترنتی برند

ثبت اینترنتی برند

ثبت اینترنتی برند

برای اینترنتی ثبت برند، مراجعه به بخش «ثبت علائم تجاری» در پایگاه اینترنتی مالکیت صنعتی به نشانی: http://iripo.ssaa.ir، و تکمیل فرم اظهارنامه ثبت برند لازم است. برای این کار ابتدا باید در سایت ثبت‌نام کنید، برای این کار ابتدا باید در سایت وارد لینک ثبت نام شوید و این مراحل را طی کنید:

مراحل اصلی ثبت اینترنتی برند

  • انوع اظهارنامه را انتخاب کنید.
  • مشخصات مالک برند را وارد می کنید، که شامل اطلاعت شخصی است و در صورتی که پیگیری ثبت برند توسط وکیل یا نماینده صورت میگیرد، باید مشخاصت او در فرم درج شود.
  • مدارک مورد نیاز را اسکن کرده و در سایت بارگذاری (آپلود) می کنیم.
  • اطلاعات و مدارک را تایید می کنیم ( توصیه می شود حتما اطلاعاتی را که وارد کردید دوباره بررسی کنید)
  • هزینه ثبت برند را از طریق پایگاه اینترنتی واریز می کنید.
  • نام کاربری، کد رهگیری و رمز عبور را دریافت کنید.
  • شماره اظهارنامه و رمز را به صورت تلفنی دریافت کنید.

بعد از تکمیل ثبت‌نام در سایت اظهارنامه تأیید و امضا شده را به همراه کپی برابر اصل مدارک و فیش به مرکز (آدرس در سایت ذکر شده) ارسال کنید.

مراحل تکمیلی ثبت اینترنتی برند

بعد از اتمام عملیات بالا، کارشناس به رسیدگی نهایی میپردازد و نتیجه را اعلام می کند، که ممکن است ثبت یا رد تقاضای شما باشد، اگر ایرادی به کار وارد باشد به شما جهت رسیدگی اعلام میشود و بعد از رسیدگی ، ثبت و واریز نهایی، طرح شما در روزنامه رسمی قوه قضاییه اعلام شده و ۱ ماه بعد پرونده در سایت وارد می شود.

  • حتما باید بعد از گذراندن مراحلی که ذکر شد، درخواست خود را از سایت ثبت اسناد و املاک کشور پیگیری کنید.
  • فرایند پیگیری از طریق ایمیل و پیامک انجام می شود، پس حتما شماره و آدرس ایمیلتان را با دقت وارد کنید تا دچار مشکل نشوید.

بعد از ثبت نهایی و گذراندن تمامی مراحل ذکر شده، برند یا علامت پیشنهادی در روزنامه رسمی کشور منتشر می شود. اگر بعد از ۳۱ روز دعوی یا اعتراضی صورت نگرفت، اداره ثبت، علامت را به ثبت می رساند و گواهی را به شما می دهد.

  • اشتراک در:

نظرات و دیدگاه شما

مطالب مرتبط

پلمپ دفاتر قانونی 1403
ثبت شرکت

پلمپ دفاتر قانونی 1403

پلمپ دفاتر قانونی 1403 من جمله یکی از مهم ترین اقداماتی است که بعد از ثبت انواع اشخاص حقوقی باید صورت پذیرد. شرکت ها پس از ثبت و نیز به صورت سالیان

ادامه خواندن
نحوه ثبت لوگو در تهران
ثبت لوگو

نحوه ثبت لوگو در تهران

ارائه کنندگان خدمات و عرضه کنندگان کالا ها برای حضور در یک بازار رقابتی سالم و جلوگیری از سوء استفاده اشخاص ثالث باید اقدام به ثبت لوگو نمایند. آما

ادامه خواندن
مراحل ثبت طرح صنعتی
ثبت طرح صنعتی

مراحل ثبت طرح صنعتی

مراحل ثبت طرح صنعتی مراحل ثبت طرح صنعتی که من جمله آن بررسی، ثبت و انتشار آگهی طرح می باشد وفق بر ماده 27 قانون ثبت طرح صنعتی، علائم تجاری و اختراع

ادامه خواندن