نحوه ثبت لوگو در تهران

نحوه ثبت لوگو در تهران

نحوه ثبت لوگو در تهران

ارائه کنندگان خدمات و عرضه کنندگان کالا ها برای حضور در یک بازار رقابتی سالم و جلوگیری از سوء استفاده اشخاص ثالث باید اقدام به ثبت لوگو نمایند.

آمار ثبت لوگو در تهران با نظر بر تعدد و کثرت فعالین اقتصادی بیشتر است و نیاز به این اقدام را ضروری تر می سازد.

در اینجا در خصوص ثبت لوگو در تهران، بهترین موسسه ثبتی، آدرس اداره ثبت لوگو و علائم تجاری و سوالاتی من جمله برای ثبت لوگو کجا باید رفت و... می پردازیم.
مرجع ذی صلاح برای ثبت علائم تجاری اداره مالکیت معنوی است که کلیه خدمات آن به صورت اینترنتی و از طریق سامانه رسمی آن دنبال می شود.

بهترین موسسه ثبت لوگو در تهران

متقاضیان برای دریافت خدمات تخصصی ثبتی در کوتاه ترین زمان ممکن بهتر است بجای مراجعه به دفتر وکالت به موسسه حقوقی رجوع نمایند.
در دفاتر وکالت صرفاً با یک وکیل خدمات ارائه می شود و این در حالی است که در موسسات حقوقی چندین وکیل به یک پرونده رسیدگی می کنند.

همچنین است که علم حقوق همانطور که عیان است روزبه روز دستخوش تغییر قرار می گیرد و گسترده تر نیز می شود و یک وکیل نمی تواند در تمامی زمینه ها خدمت ارائه دهد.
در حال حاضر موسسه تدبیر توسعه عرفان با مدیریت دکتر اسماعیلی بسیاری خدمات حقوقی اللخصوص خدمات ثبتی را با تشکیل دپارتمان های مجزا به صورت تخصصی ارائه می دهد.

مراحل ثبت لوگو

در حالت کلی ثبت لوگو در تهران یا سایر شهرستان ها تفاوتی ندارد و همگی از سامانه مالکیت معنوی دنبال می شود.
در ابتدا در صورتی که تا به حال در سامانه ثبت نام نکرده باشید بر حسب مورد و متناسب با نوع شخصیت باید در درگاه رسمی مالکیت معنوی ثبت نام نمایید.

در ثبت نام اولیه و ایجاد کارتابل اطلاعات کلی از شخصیت حقیقی (شناسنامه و کارت ملی) و حقوقی (روزنامه رسمی و آخرین تغییرات)، نشانی، شماره تماس و... نیاز است.

پس از آن با ورود به کارتابل شخصی می توان درخواست مبنی بر ثبت علامت تجاری را در سامانه عنوان نمود.
یعنی باید طبقات مورد نظر برای فعالیت با آن علامت را انتخاب نموده و تصویر علامت، مجوز های لازم از مراجع ذی صلاح و... را نیز در بخش های مربوطه بارگذاری نمایید.

در انتهای این مرحله باید هزینه اظهارنامه برای ثبت لوگو یا علامت مورد نظر را پرداخت نمایید تا توسط کارشناسان مورد بررسی اولیه قرار گیرد.
در صورتی که ایرادی وجود نداشته باشد مراحل بعدی روند ثبت لوگو که من جمله آنها پرداخت روزنامه اول، حق الثبت و روزنامه دوم است، دنبال می شود و در نهایت آگهی صادر خواهد شد.
لازم به ذکر است که روند ثبت علائم تجاری هر یک بر حسب مورد می تواند تفاوت هایی جزئی داشته باشد که اینکار را مختص به یک کارشناس و متخصص این حوزه می کند.

استعلام برند از مالکیت معنوی

استعلام لوگو - موسسه عرفان

قبل از ثبت برند یا لوگو برای جلوگیری از تهدیر هزینه و زمان برای ثبت اظهارنامه ثبت علامت تجاری باید از سامانه مالکیت معنوی در وهله اول استعلام بگیرید.
کارشناسان موسسه تدبیر توسعه عرفان این امر را به صورت کاملاً رایگان در حداقل زمان ممکن برای متقاضیان صورت می دهند.

پیش از مراجعه به سامانه یا انتخاب علائم باید در نظر داشته باشید که طبقات برند 45 تا می باشد.
که طبقات 1 الی 34 مربوط به کالا ها و محصولات می باشد و طبقات 35 تا 45 نیز خدمات را در بر می گیرد.

در صورتیکه قصد دارید یک برند را به ثبت برسانید باید متناسب با طبقات کالا یا خدمات مدنظرتان در سامانه اقدام به استعلام نمایید.
به عبارتی دیگر اگر یک لوگو یا برند در طبقه 25 که انواع لباس و پوشاك است ثبت شده باشد شما نمی توانید همان لوگو یا مشابه آنرا به ثبت برسانید.

طبق آئین نامه های اجرایی ثبت علائم تجاری باید در نظر داشته باشید که میزان شباهت علائم یا لوگو مورد تقاضا با برند ثبت شده نباید به اندازه ای باشد که مشتریان آن دسته از خدمات را گمراه کند.

آدرس اداره ثبت لوگو

آدرس اداره ثبت لوگو - موسسه عرفان

آدرس اداره ثبت مالکیت معنوی که کلیه خدمات ثبتی مربوط به علائم تجاری، اختراع و طرح صنعتی را ارائه می نماید به نشانی ذیل می باشد:

تهران، پارک شهر(ضلع شمال شرقی)، خیابان فیاض بخش، ساختمان شماره 3، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مرکز مالکیت معنوی.
شماره تماس: ۰۲۱۶۳۹۲۰۰۰۰

تذکر: همانطورکه عنوان شد کلیه خدمات از طریق سامانه رسمی مالکیت معنوی در تمامی مراحل دنبال می شود لذا از مراجعه حضوری پرهیز نمایید.
چراکه مراجعه هیچگونه تاثیری در تسریع انجام روند پرونده متقاضی نخواهد داشت.

ثبت لوگو در تهران در موسسه عرفان

موسسه حقوقی تدبیر توسعه عرفان با به کارگیری وکلای و کارشناسان متعدد، کلیه خدمات حقوقی و ثبتی را در حداقل زمان صورت می دهد.
همین تعدد وکلا سبب شده تا هر پرونده توسط چندین وکیل متخصص مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه مطلوب را برای موکلین به دنبال داشته باشد.

متقاضیان برای دریافت مشاوره رایگان می توانند از طریق راه های ارتباطی و یا شماره تماس 02188547860 با ما در تماس باشند.

 

  • اشتراک در:

نظرات و دیدگاه شما

مطالب مرتبط

قوانین ثبت شرکت 1403
ثبت شرکت

قوانین ثبت شرکت 1403

اشخاص حقوقی یا همان شرکت ها انواع و اقسام متعددی دارند که متقاضیان بر حسب نیاز باید با تبعیت از قوانین مربوطه اقدام به انتخاب نوع شرکت و تاسیس آن می ن

ادامه خواندن
شرایط تاسیس شرکت در سال 1403
ثبت شرکت

شرایط تاسیس شرکت در سال 1403

شرایط تاسیس شرکت در سال 1403 از مهمترین مواردی است که متقاضیان ثبت اشخاص حقوقی پیش از هر اقدامی باید اطلاعات کافی در این خصوص داشته باشند. شرایط تا

ادامه خواندن
ریز هزینه ثبت شرکت
ثبت شرکت

ریز هزینه ثبت شرکت

هزینه ثبت اشخاص حقوقی با توجه به موارد متعددی مشخص می شود و تعرفه یکسانی را نمی توان برای تمامی شرکت ها در نظر گرفت. از همین رو در این مطلب در خصوص

ادامه خواندن