ثبت برند فوری

ثبت برند فوری

ثبت برند فوری

برای ثبت برند فوری صرفاً باید این امر را به متخصصین و موسساتی مجربی بسپارید که آگاهی از قوانین و آئین نامه های جدید دارند.

این قوانین و آئین نامه ها بر حسب مورد به صورت سالانه دستخوش تغییر قرار می گیرند اما با این وجود در حالت کلی روند ثبت اکثر علائم تجاری مقتضی یکسان است.

لازم به ذکر است اطلاعات ناکافی در این حوزه سبب می شود تا متقاضی زمان بیشتری را در مراحل انجام کار طی کند و کوچکترین اشتباهات موجبات نقص یا حتی رد علائم را فراهم می آورد.
از این روز دریافت مشاوره از یک کارشناس جزو اولین اقدامات ضروری در خصوص دریافت اینگونه از خدمات به حساب می آید.

ثبت برند شخصی

برای ثبت برند شخصی (شخصیت حقیقی) باید در وهله اول به سامانه رسمی مالکیت معنوی مراجعه نمایید.
در صورتی که هیچ برند، اختراع یا طرح صنعتی قبلاً ثبت نکرده باشید یعنی کارتابل ندارید پس باید ابتدا در سامانه با درج اطلاعات شخصی تان ثبت نام نمایید.

علامت تجاری یا برند به دو صورت و با مالکیت یک شخص حقیقی و یا حقوقی قابل ثبت می باشد و در صورتی که متقاضی شخصیت حقوقی باشد باید نمایند قانونی نیز معرفی گردد.

ثبت برند فوری و ارزان

ثبت برند فوری و ارزان

ثبت علامت تجاری یا همان برند تماماً از طریق سامانه مالکیت معنوی دنبال می شود و در هر صورت یک سری هزینه های اداری را به خود اختصاص می دهد.
همانطور که عنوان شد روند ثبت برند یکسان است و بسته به میزان تجربه و تخصص یک موسسه و کارشناس هزینه این خدمت متفاوت خواهد بود.

به همین جهت برای ثبت برند فوری و ارزان همواره پیشنهاد می شود این امر را به کارشناسانی بسپارید که تجربه مورد نیاز در این حوزه را دارند.
چراکه علم ناکافی و اشتباه در هر مرحله می تواند هزینه های مجدد و اضافی را برای متقاضی به دنبال داشته باشد در حالی که در کوتاه ترین زمان ممکن توسط یک متخصص قابل ثبت می باشد.

اداره ثبت علامت تجاری

در گذشته متقاضیان ثبت علامت تجاری، اختراع، طرح و نشان های جغرافیایی باید به صورت حضوری به مرجع ثبتی حوزه مربوطه مراجعه می کردند.
این در حالی است که امروزه تمامی این مراحل در سامانه رسمی مالکیت معنوی دنبال می شود.

نشانی اداره ثبت علائم تجاری نیز به شرح ذیل است؛
تهران - خیابان شهید فیاض بخش (ضلع شمالی پارک شهر) - مرکز مالکیت معنوی
تلفن : 02163920000

سایت ثبت برند

سایت استعلام ثبت برند

تنها سامانه رسمی ثبت علائم iripo.ssaa.ir می باشد که پس از ثبت نام اولیه و ساخت کارتابل در این سامانه متقاضی می تواند درخواست ثبت علامت خود را اظهارنامه کند.

در نشانی فوق الذکر علاوه بر ثبت درخواست علامت تجاری می توان با مراجعه به بخش جستجو در علائم، اقدام به استعلام علائم نمود.

اظهارنامه ثبت لوگو

علامت تجاری می تواند متشکل از یک اسم لاتین یا فارسی و یا تلفیقی از نام و تصویر باشد.
باید توجه داشت که این لوگوی انتخابی باید شرایط خاصی داشته باشد که من جمله آن عدم مغایرت با شئونات اسلامی، تکراری نبودن و... می باشد.

ثبت اظهارنامه جزو اولین مراحل ثبت علامت است که با مراجعه به سامانه فوق الذکر می توان درخواست ثبت علامت را پس از پرداخت هزینه اظهارنامه ثبت نمود.

سایت استعلام ثبت برند

تنها سامانه استعلام ثبت برند به نشانی https://ipm.ssaa.ir/Search-Trademark می باشد.
با مراجعه به نشانی فوق عنوان علامت یا تصویر آنرا به همراه طبقات کالا یا خدمت مورد نظر در فیلد مربوطه وارد نمایید تا تمامی علائم آن نمایش داده شود.

ثبت برند فوری در موسسه عرفان

موسسه حقوقی تدبیر توسعه عرفان با به کارگیری وکلای و کارشناسان متعدد، کلیه خدمات حقوقی و ثبتی را در حداقل زمان صورت می دهد.
همین تعدد وکلا سبب شده تا هر پرونده توسط چندین وکیل متخصص مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه مطلوب را برای موکلین به دنبال داشته باشد.

متقاضیان برای دریافت مشاوره رایگان می توانند از طریق راه های ارتباطی و یا شماره تماس 02188547860 با ما در تماس باشند.

 

  • اشتراک در:

نظرات و دیدگاه شما

مطالب مرتبط

قوانین ثبت شرکت 1403
ثبت شرکت

قوانین ثبت شرکت 1403

اشخاص حقوقی یا همان شرکت ها انواع و اقسام متعددی دارند که متقاضیان بر حسب نیاز باید با تبعیت از قوانین مربوطه اقدام به انتخاب نوع شرکت و تاسیس آن می ن

ادامه خواندن
شرایط تاسیس شرکت در سال 1403
ثبت شرکت

شرایط تاسیس شرکت در سال 1403

شرایط تاسیس شرکت در سال 1403 از مهمترین مواردی است که متقاضیان ثبت اشخاص حقوقی پیش از هر اقدامی باید اطلاعات کافی در این خصوص داشته باشند. شرایط تا

ادامه خواندن
ریز هزینه ثبت شرکت
ثبت شرکت

ریز هزینه ثبت شرکت

هزینه ثبت اشخاص حقوقی با توجه به موارد متعددی مشخص می شود و تعرفه یکسانی را نمی توان برای تمامی شرکت ها در نظر گرفت. از همین رو در این مطلب در خصوص

ادامه خواندن